2017. április 30. 13:24 - Alexaaaa

Megbolondultam?

Nemrég írtam nektek a moly.hu oldalról és az ottani könyv vásárlásos lehetőségről. Úgy érzem kissé elszaladt eeegy.jpgvelem a ló, hiszen talán már húszezer forintnyi összegért költöttem ott. De kellenek és szeretem őket! Nem tudom eddig miért nem találtam rá erre az oldalra, talán több tízezer forintnyi összeget spórolhattam volna, ha innen szerzem be másoktól a könyveim. De nem bánom végül is, hogy vannak könyvesbolti könyveim is. Abban pedig biztos vagyok, hogy még sok könyvet fogok innen beszerezni. Az bal oldali első képen a már nálam levő szerzemények vannak, alatta pedig a már megszerzettek, amikre még el kell utalnom a pénzt, de meg lesznek! A legbüszkébb a 2007-ben megjelent Tizenharmadik boszorkányra vagyok. Annyit kerestem, annyi levelet írtam miatta, és már azt hittem sosem lesz meg, de sikerült. Még mindig nem fogtam fel! " A Sparrow család asszonyai nemzedékek óta rendkívüli tulajdonságokkal rendelkeznek. Valamennyien március havában születtek, és mire betöltötték tizenharmadik életévüket, különleges képességük mágikus erővel tőrt rájuk. Elinor, a nagymama szó szerint megérzi a hazugságot. Jenny, a lánya ismeri mások álmait, Stella, az unokája – aki éppen a tizenharmadik születésnapját ünnepli – döbbenten ismeri fel, hogy előre látja mások halálát.
Miközben Stella újonnan megismert képességével igyekszik megbirkózni, csaknem végzetes félreértés történik: látomása gyilkosság vádjával börtönbe juttatja az apját….
A nemzedékek titkait, emlékeit, talizmánjait őrző családi mese igazi irodalmi csemege." Fogalmam sincs mi fogott meg benne ennyire, de egy első megérzés alapján úgy éreztem, hogy nekem ez KELL, ITT ÉS MOST, AZONNAL KELL! Egy dolog, vagyis kettő nehezíti meg ezeket a molyos vásárlásos dolgokat. Az első az, hogy sok eladó már nem is használja az oldalt, mégis fent van a könyve és rá kell menni egyesével mindenkire, hogy naaa, akkor aktív még vagy sem. A másik pedig a csalók. Hihetetlen, hogy az emberek még itt is beléjük tudnak futni. Egyszerűen nem értem, hogyan gondolják ezt a lopás dolgot. Mert ha utalni akarok pénzt, nyilván meg kell adnia az adatait és onnantól már visszakereshető az illető. Pont az első vásárlásomnál sikerült bele is futnom egybe. Viszonylag olcsón adta a könyveit és én is (mások is voltak) szerettem volna venni tőle, de utalás után egyből kiderült a dolog. Én szerencsére még aznap vissza kaptam a pénzem, (mások napokat, ha nem többet vártak rá) mert megfenyegettem,hogy másnap akkor intézkedek, nem fogja megúszni. Szerencsésnek érezhettem magam. A másik büszkeség könyvem pedig a Demonomicon. "Yliaster ​Daleth legújabb könyve – amely hosszú évek tanulmányainak, kutatásának és gyűjtőmunkájának az eredménye – sajátos átmenetet képez a lexikon, illetve az enciklopédia és a grimoire, azaz a démonidéző varázskönyv között.
A mű, démonhittel, a démonok tudományával, azaz a démonológiával foglalkozik, de címszavai között találkozhatunk egyéb természetfeletti lények, tündérek, törpék, koboldok, elementálok, alakváltók, élőhalottak, vérszívók, kísértő és ártószellemek, valamint sötét, alvilági istenek neveivel és meghatározásaival is. katto.jpg
A démonok a keresztény hitvilágban gyakorta azonosak a bukott angyalokkal, vagyis a pokolbeli ördögökkel, akik közül többen is ókori pogány istenek degradálódott utódainak tekinthetők.
A démonok sokakat vonzanak, mivel a hagyomány szerint a velük való szövetkezés -ami ugyan veszélyes vállalkozás- igen gyümölcsöző lehet. Természetesen a démonok megidézésére, leigázására és szolgálatra kényszerítésére vonatkozó részletes útmutatások is megtalálhatók a könyvben, amely ezért egy megbízható és erőteljes grimoire-ként is használható. Aki viszont a démonok elűzésének, távol tartásának módszereire és eszközeire kíváncsi, szintén bőséges instrukciókra lelhet e könyv hasábjain." Még sosem olvastam ilyen jellegű könyvet, de hát ennek is eljön az ideje, nem? Nagyon bízom benne, hogy sok új információval fogok gazdagodni. Ha mostanában eltűnök, vagy ilyesmi, akkor nem haltam meg, csak olvasok! Mint láthatjátok is, van választékom. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr8412469041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása