2016. november 19. 14:46 - Alexaaaa

Rouge Magazine nyereményjáték

Sokat tudtátok és láttátok, hogy indultam a Rouge Magazine nyereményjátékán, ami a youtube csatornáján került nyeremeeeny.jpgmegrendezésre. Három csomag volt, három nyertesnek. Én szívem szerint az essence palettás csomagot szerettem volna, de a sors úgy hozta, hogy a nude árnyalatú csomagot nyertem. (Paletta, barna szemceruza, rúzs, körömlakk és egy maszkot szemre (4db van benne). Akik ismernek tudják, hogy nálam a fekete és a piros dolgot részesülnek előnyben, már csak ezért is furcsa, hogy most teljesen más termékek vannak előttem. Életemben nem használtam még nude árnyalatú dolgot. Na, de akkor térjünk is rá a termékekre. Paletta: Tegnap este kipróbáltam a 2 szürke árnyalatot, majd elmentem a cicamenhelyre. Amikor hazaértem a sötétszürke egybemosódott a világossal, de a tartósságával nincs probléma. Pigmentált, könnyű vele dolgozni és szép színek vannak benne. Ezt a márkát még sosem próbáltam előtte, de teljesen meg vagyok elégedve.(Lovely Cosmetics Nude Make Up Kit szemhéjpúder paletta) Szemceruza: Soha életemben nem ny1.jpgvolt még barna színű szemceruzám. Tegnap este persze kipróbáltam és annak ellenére, hogy mennyire előítéletes voltam vele, jól állt. Nem értem eddig miért nem volt, pedig szinte már az összes kapható színből van egy. Tartós volt, nem kopott le. Teljes mértékben elégedett vagyok vele, máskor is fogom még használni.(essence hungary Kajal szemceruza (08 Teddy) Rúzs: A rúzsokhoz én mindig úgy álltam, hogy vagy rózsaszínes árnyalat, esetleg vörös vagy semmi. Sok ismerősömön láttam már nude árnyalatú rúzst, de az én fantáziámat nem mozgatta meg. Valószínűleg sosem vettem volna, de a nyereménynek köszönhetően ezt is kipróbálhattam. Az illata fantasztikus, már akkor a kedvencem lett! A színe kézfejre felvéve nagyon tetszett, de amikor magamon kipróbáltam, eléggé szokatlan volt. Nővérem szerint Freddy Krueger mellé elmehettem volna gyilkolni, mert úgy néztem ki, mint egy elmebeteg. (Köszi!!) Szokatlan nekem, még sosem hordtam de szerintem egy idő múlva már illeni fog hozzám, csak meg kell találnom mellé a tökéletes sminket. Akkor is a kedvencem marad, maximum mindenki elmebetegnek fog nézni az utcán, nem gond! (Rimmel London Magyarország Lasting Finish Nude Foundation rúzs (40) Körömlakk: Ezt a márkát évek óta, előszeretettel használom. Jelenleg piros és lila árnyalatban van, a többi sajnos elfogyott és nem pótoltam. A színe meglepően jól áll, ezek után biztosan veszek belőle még, mert nyeremeeenyy.jpga fekete és lila utáni harmadik számú kedvencem lett. (CATRICE Hungary Ultimate körömlakk (61 Greige! The New Beige) Szemmaszk: Őt sajnos még nem próbáltam ki, tegnap este már túl lusta voltam. Egy ránctalanító maszkról van szó, amire ennyi idősen szerencsére még nincs szükségem, de a szememet eléggé megviseli a tél, ezért biztosan kifogom próbálni, hiszen nem csak kifejezetten a ráncra való, kipihentebb, ragyogóbb kinézetet ígér. (Rival de Loop szemmaszk)
Pluszban kaptam még egy zselés szaloncukrot, ami az egyik kedvencem. Természetesen azzal kezdtem a tesztelést, finom volt. Köszönöm szépen Esztinek a sok nyereményt! Biztos vagyok benne, hogy ezek után is követni fogom az oldalát. Nektek pedig itt van pár link. 

https://www.facebook.com/RougeMagazineOfficial/

https://www.youtube.com/channel/UC14EhX7XMNwsv33YXJooKKQ

https://www.instagram.com/rougemagazine/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr5611973640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása