2016. augusztus 11. 13:09 - Alexaaaa

Mindent a kapcsolatokról! Megéri-e görcsösen keresni vagy beleugrani csak azért, hogy legyen? Igaz szerelem?

Sziasztok! Bocsi a tegnapi rész elmaradásáért, de történt velem egy érdekes dolog, ami eléggé felidegesített. Egy tankönyvekkel foglalkozó cég elküldött nekem egy levelet csekkel, hogy nekem elmaradásom van, mert átvettem egy könyvet, de nem fizettem ki. Arról szó sem esett, hogy milyen könyv, melyik iskoláról van szó, vagy egyáltalán most mi is van. Miután lenyugodtam, feltűnt, hogy nem is nekem címezték, hanem a gyerekemnek. Az én nem létező gyerekemnek, akinek legalább 8 évesnek kellene lennie most, hiszen tankönyvekről van szó. Nem tudom 12 éves koromban, kitől, hogyan (jó, nyilván) lett gyerekem és miért nem emlékszem rá?! Na de a lényeg, küldtem nekik egy levelet, amire azóta sem kaptam választ, úgyhogy köszönöm szépen a kedves cégnek, hogy egy ember jó napját, képesek így elcseszni egy baromsággal. 
pexels-photo.jpgNa de, jöjjön a mai téma. 20 évesen már vannak tapasztalataim, úgyhogy ez nem lesz egy túl nehéz. Szerintem létezhet igaz szeretem, de ehhez rengeteg dolog kell, de egy dolog mindenképp. Most nem a sablonos hülyeségekkel akarok jönni, ami nyilván szintén kell hozzá, de van valami, ami nagyon fontos, ami nélkül nem működhet, ez pedig a kommunikáció. Igen, bármennyire is furcsa, de leginkább ez kell hozzá. Fontos, hogy megbeszéljünk a másikkal mindent, még a kényes dolgokat is. Sajnálom, de anélkül tényleg nem fog menni. Ha őszintén megosztunk a párunkkal mindent, akkor fog működni. Nem lehetnek titkaink, nem hallgathatunk el csak azért valamit, mert a másiknak fájna. Ha ez megvan, akkor minden simán megy és nem fog véget érni pár hónapon belül. 
A görcsös keresés egy nagy baromság. Minél jobban akarjuk, annál jobban elriasztjuk vele az embereket. A lényeg az, hogy valamit tegyen értünk, nem csak beleugrunk valaki karjába, aki egy picit érdeklődik. Ha belegondoltok, mennyire lehet úgy vonzó dolog? Jön az első srác, akinek tetszem, én pedig már rohanok utána, nem tudok róla semmit, de már szeretem és kapcsolat. Aztán lehet egy bérgyilkos vagy egy csaló, esetleg minden héten új csajjal van. Könyörgöm, ne! Ne akarj könnyűvérű lenni. Persze ez a férfiakra is vonatkozik. Ha könnyen adod magad és kinyalod a seggét, akkor biztosan átfog verni. Nem érdemes ugrálni sem a kapcsolatokba. Abban biztosak lehettek, hogy nem lesz tartós, nem fog érni semmit sem. Engem biztos nem fogtok minden héten/hónapban új pasival látni. Meg kell tanulnotok egyedül is élvezni az életet. Elmegyek a barátaimmal kirándulni, megnézek egy részt a kedvenc sorozatomból, csinálok valami kaját, kilakkozom a körmeim, beszélgetek a barátaimmal, stb. Engem nem lehet csak úgy felszedni egy jól sikerült randi után. 160112_the_kiss_mod.jpgAkinek kellek és tetszem, az tegyen le valamit az asztalra, mert ha most nem képes tenni valamit, akkor később sem fog. Na és tudjátok hova valók a papucs emberek? Az én légterembe biztosan nem! Nem kellenek a hülye szövegelések a magányról és a szex fontosságáról, meg lehet lenni nélküle. Ha pedig annyira kell, akkor kapcsolat nélkül, mások átverése nélkül is meglehet szerezni, nem kell ahhoz szíveket törni a hitegetéssel. Ha pedig nem jön senki, akkor így járt! Igen, ő járt így, hogy nem foglalkozik egy értékes emberrel. Ha neki jó értéktelen emberekkel, akkor ne sajnálod. Ne legyetek kapcsolatfüggők! Megéri megvárni azt az embert, aki értékként néz rátok és nem csak vállat von, ha vitáztok és keres egy másik embert. Nem fogtok egyedül meghalni, az idősek otthonában is sok ember lakik, lehet ott találjátok meg az igazit, akin addig átsiklottatok, mert nem volt feszes kerek feneke vagy bokáig érő szőke haja. Ne csak a külsőségek alapján döntsetek, egy zöldszemű lány is lehet olyan jó, mint egy kék! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr5410261150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása