2016. november 10. 11:37 - Alexaaaa

Trollok

Nemrég volt egy csoport találkozó, amire nem mentem el. És neeeem, nem azért mert lusta geci vagyok, hanem aa3e963b5f3344c847fb36b4f9da2efd.jpgmert az ivászat számomra nem egy izgalmas elfoglaltság. Zajlott az esemény, a barátaim sem mentek el (szerencsére) és jöttek a csoportba a képek és a videók. Hát igen, az első videón már az volt, hogy a nők táncolnak az asztal tetején a kiéhezett kanok meg ott ültek és csorog a nyáluk. Szinte az egész buli erről szólt és a végén megkoronázták a dolgokat... "Sajnálhatja, aki nem volt itt!". Hát igen, én roppantul sajnálom, mert nem csesztem el az életemből fél napot egy ekkora baromságra. Egy az, hogy engem nem így neveltek, kettő pedig, hogy én nem érzem jól magam ilyen közegben. Mi értelme lett volna, hogy 5 perc után elhányjam magam és elhúzzak haza? Most biztos azt gondoljátok, hogy tinikről van szó, de nagyon nem, a legtöbb még nálam is idősebb. Lehet én vagyok a társadalom egyik elcseszett tagja, de engem ezek a dolgok nem izgatnak. Minek rázzam magam egy szinte idegen embernek, aki otthon nem kapja meg, amit kellene és csak így tudja kiélni magát? Számomra sokkal értékesebb egy jó koncert, mozi, séta, kajálás (bármi) ami nem ilyen dolgokról szól. Nálam a buli sosem ott kezdődik, hogy leiszom magam, aztán hagyom magam haza cipeltetni egy idegennel, hogy másnap reggel azt sem tudjam hol voltam, mi történt és ki ez a pöcs itt mellettem. Azért tart itt a mai társadalom, mert már a csapból is a szex folyik és arra nevelik az embert, hogy csak ez számít meg a pénz és kész. A csoport indulásakor még voltak jó sztorik, mindenki leírta a vele megtörtént vicces sztorikat, később megjelentek a szex sztorik, amikkel kezdetben nem is volt gond, de mára már ott tartunk, hogy versenyek vannak. Eddig ajak, szem, has, láb verseny volt, most meg már pl, dekoltázs. Legközelebb már jönni fog a fasz verseny is és a tagok bátran neveznek majd, eme csodálatos versenyre. Volt, aki említést tett, hogy ez a buli fos, mert csak seggrázás volt (és srác volt az illető, wáó), de ő meg el lett küldve melegebb éghajlatra, mert ha nem tetszik mit nézi. Hát ha a pofájába van tolva az embernek a sok szemét, akkor akaratlanul is rá néz. Mi a teendő? Legyen mindenki antiszoc, de akkor meg az lesz a baj és nem értik mi a bajod a világgal. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr2911947221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása