2016. augusztus 12. 09:50 - Alexaaaa

Én, mint fő gonosz!

Meg kell értenetek valamit velem kapcsolatban. Én nem azért élek, hogy megfeleljek másoknak, csak saját magam miatt. Amikor pedig elmondjátok nekem a problémáitokat. én próbálok mindig tanácsot adni, segíteni. Úgyhogy 8.jpgamikor valaki mindig jön és mondja a gondjait, akkor sajnos én is elvárom, hogy legalább beszélgessen velem az illető, mert nem vagyok egy gép, aki érzések nélkül csak segít, aztán amikor már nem kell, akkor kikapcsol. Tudom, vannak gondjaitok, de amikor egy normális beszélgetést szeretnék az illetővel, akkor kapom a kifogást. A bocsi, blablablával pedig már tele van a nemlétező padlásom. Úgyhogy igen, kerülsz engem, mert valami mindig történt, hogy ne kelljen velem beszélni. Egyszer beszéltünk egymással normálisan, ami jól is sikerült, hiszen megbeszéltünk egy találkozót. Menjünk el kajálni, sétáljunk, beszélgessünk, de valamiért már erre sem kerül sor. Mindenkinek vannak nehéz napjai, de érdekes módon mások nem csinálják ezt velem. Fogalmatok sincs, naponta mennyi ember akar velem beszélni és én mindig készségesen állok hozzátok, segítek. Egyáltalán nem teher nekem, csak azért egy minimális adok-kapok játékot reálisnak érzek. Viszont nem szoktam könyörögni senkinek és vitázni sem szeretek. Azt is meg kell értenetek, hogy nem véletlenül használom a démon szót magamra. Minden filmben, sorozatban sokkal közelebb állnak hozzám a gonosz karakterek. A szuperhősös filmekben pedig még inkább. Ez nem azt jelenti, hogy gonosz vagyok, hiszen segítek nektek, de azért óvatosabb vigyázni velem, elkerülni a haragom. Nem vagyok hirtelen haragú ember, ritkán lehet felidegesíteni, de amikor valakinek sikerül, akkor nem hagyom magam szó nélkül. Tetszik vagy sem, ez a helyzet. Számomra furcsa ez a helyzet, általában mindenki kedvel engem, de ha valaki mégis úgy dönt, hogy nem, hát akkor istenem. Nem lehetek én sem tökéletes mindenki számára, de sajnos nem lelki szemetesládának szerződtettem magam. Egy átlagos ember vagyok, mint mindenki más. Azt pedig még elszeretném mondani, hogyha megígértek valamit, akkor illő teljesíteni, ha pedig tudjátok, hogy nem fog menni, akkor minek ígéritek meg? Gondolván itt arra a segítségre, amit én kértem tőletek az elmúlt pár napban. Ha nem tudtok segíteni, akkor elfogadom, de ne hazudjatok már és hitegessetek. Az ilyen emberek biztos elfelejthetnek engem, mert ezek után nem vagyok hajlandó értelmes kommunikációra az illetőkkel. A végére pedig csak egy dolgot szeretnék: Nem szoktam kisajátítani senkit, de ami jár, az jár. További szép napot nektek, kedves olvasók és még mindig várom a témákat. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr310358920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása