2017. április 26. 16:40 - Alexaaaa

Helyzetjelentés

Sziasztok! Az utóbbi időben meghaltam, még papot is kellett hívni hozzám. Reggelig tudnám írni mi is van velem, de legalább annyira lusták vagytok olvasni, mint én írni. Az első és legfontosabb dolog, ami felcseszte az agyam mostanában az egy banki dolog volt. Szépen dédelgetett zsák pénzemmel ugyanis gondok akadtak.Kaptam egy levelet, hogy adóznom kell, de a pénzemhez csak idén nyúltam hozzá, szóval lol. Bementem a bankba, ahol fél életemet kivártam, aztán sikerült egy KEDVES ügyintéző csajt kifognom. Felvázoltam neki a problémám és burkoltan elküldött a picsába. (Alexa, ne beszélj csúnyán! :o Dehogynem!) Utána kimentem és felhívtam anyám, blog.jpghogy mi is történt velem. Szegény ember csak a saját pénze után akar érdeklődni és nem lehet. Na de akkor még aznap délután visszajöttem vele, hogy felgyújtsam a bankot. Ismét várni kellett, és az időmért még pénzt sem adtak! Hihetetlen! Sikerült megint kifogni azt a csajt és anyámat is elakarta küldeni a picsába, de ő visszaküldte. Az a nő, istenem, az élete egy forintot nem ér annyira buta. Ő nem látja ezeket a dolgokat a rendszerbe, ő nem tudja ez miért van, nekem nincs tartós lekötésem (szerződésemen vastag betűvel van írva, de persze ő rá sem nézett) Okééé, ott hagytuk és időpontot kértünk egy nőtől, aki már régóta dolgozik ott és nem féreg módjára viselkedik. Pénteken lesz vele a randi. A második dolog, hogy a testem folyamatosan ki akar nyírni engem. Elérte a laktózérzékenységem azt a szintet (egy év alatt), hogy már rákényszerültem a laktózmentes tejre vagy a drágább változatú kókusz, mandula tejekre. Egy hét alatt rá is vezettem magam arra, hogy csak ritkán bűnözzek. Tejet amúgy sem ittam soha, de a túró rudi vagy a joghurt .... SZERELMEIM! De már nem szeretnek. :( A harmadik dolog pedig, hogy két hét alatt moly.hu oldalon felvásárolom mások eladó könyveit. Nagyon jó amúgy, nyugodtan próbáljátok ki, de a csalókkal vigyázzatok. Mindig nézzétek meg a visszajelzéseket vagy kérjetek adatokat!
Ha elírtam valamit, akkor bocsi, de már megszoktátok. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr3612456407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása