2016. augusztus 17. 11:20 - Alexaaaa

Megvásárolható nők, magamutogató kislányok.

Na, sziasztok! Fogalmam sincs, miért nem írtam, mostanában de most újra itt vagyok. 
Ma egy kicsit más jellegű témát hoztam, nem olyat, amit ti kértetek tőlem. Az elmúlt napokban rengeteg dolog történt velem, jó és rossz is. Na de akkor kezdjük is el.
25_22639_291063_a97e3d048d2464e982a195947f0e710e_7820e0_301.jpgRengetegen keresnek engem, főleg férfiak, de nem tudom komolyan venni őket. Olyan dolgokkal próbálnak előttem villogni, ami egyáltalán nem érdekel. Múltkor a srác azzal jött nekem, hogy milyen menő kocsija van és egy órán keresztül arról beszélt, mintha ezzel engem meglehetne fogni. Hatalmas tévedésben vannak a férfiak. Lehet, hogy a hülye libákat, akik csak a pénzre hajtanak, meglehet fogni, de egy normális nőt miért ezzel szeretnétek? Vannak még olyan nők, akiknek nem a pénz, kocsi vagy a drága luxus dolgok a fontosak. Igenis érdekel, hogy milyen ember vagy és ha rendes, jó fej akkor tök jó, hogy van egy kocsid (mindegy milyen) esetleg egy klassz lakásod vagy bármid. Azok a nők, akiket a pénz motivál lelehetne húzni a vécén, mert annyit érnek, többet nem. Ha jön egy pénzesebb férfi, akkor úgy is lelépnek azzal. Nekik mindegy milyen vagy csak legyen pénzed és kész. Komolyan egy ilyen nőre vágytok? Utána meg sírtok, hogy minden nő egy kurva, pénzéhes dög és haljon meg az összes. Hát ne haragudjatok, de ha minden nőt csak megvásárolni akartok, akkor elismerésem a hölgynek, hogy jól át is vert. Legyen már bennetek annyi, hogy időt és energiát is fektettek valamibe, nem csak dobálóztok. 
A másik dolog, amiről beszélni szerettem volna veletek, azok a mai fiatalok. Nem vagyok én sem öreg, de amiket leművelnek, komolyan, botrányos. Tegnap jöttem haza munkából és átmentem egy játszótéren. Sétáltam, nézelődtem, erre mit látok? A csúszda tetején egy nagyjából 14 éves lánynak fogdossa a mellét a "pasija" miközben a srác haverja sunyin lesi az egészet. Hülye az összes fiatal vagy mi van? Leszarták, hogy ki látja, simán le is fotózhattam volna, aztán itthon verhettem volna rá a pöcsöm. Utána elkezdett kiabálni a csaj, hogy mennie kell haza, mert az anyja 9 után már nem engedi sehova. Ha ilyen dolgokat be tud tartani, akkor arra miért nincs esze, hogy ne nyilvános helyen fogdossa a barátja, hanem vigye haza vagy egy másik olyan helyre, ahol nem látja a fél város, hogy mit csinálnak. Én is voltam fiatal, de én ilyen dolgokat sosem csináltam volna. Mindenkinek elgurult a gyógyszere? Várom a véleményeteket ezzel kapcsolatban, kíváncsi vagyok rá.

Információ áradat: 

  • Ma este megyek megnézni A kis kedvencek titkos élete című mesét, úgyhogy este nem leszek elérhető.
  • Péntektől Szegeden leszek a barátaimmal, aki szeretne találkozni nyugodtan szóljon, ráérünk. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr9510417016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása