2016. november 04. 10:52 - Alexaaaa

Kisállat Tag Luna cicával!

Sziasztok! 9 kérdésből áll ez a feladat, úgyhogy kezdjünk is hozzá.

1. Hogy hívják a kisállatodat?

Megláttam, gondolkodtam és Luna lett a neve. Bár a többiek Fügének akarták elnevezni, de nem, ő Luna és kész. Szerintem egyáltalán nem illett volna rá az a név. Plusz nem szeretem a fügét, sem ízre sem állagra. 

2. Milyen fajta állat ő?

Ő egy tricolor színű házi cica, nincs konkrét fajtája. 

3. Milyen régóta van nálad?

Lassan egy hónapja élvezzük egymás társaságát. Ő egy befogadott kiscica, a gazdái kitették, pedig olyan aranyos, nem is értem hogy volt szívük megválni tőle.

 

4. Milyen idős az állatkád?

Nagyjából most lesz 4 hónapos. Pontos életkorát nem tudom sajna, pedig szülinapoztam volna vele. 

5. Van e valamilyen vicces tulajdonsága?

Konkrét vicces tulajdonságról nem tudok, de azért vannak élmények. Azt imádtam, amikor aludt és átkarolta a mancsaival a karom, amikor pedig ki akartam húzni, mindig belemélyesztette és nem engedte el. 

6. Mit jelent számodra a kapcsolatod az állatkáddal?

Teljes mértékben a mini családom egyik fő tagjává vált. Belehalnék, ha elveszíteném vagy ha meg kellene válnom tőle.

7. Van e valamilyen közös kalandotok?

Én csak külső szemlélő vagyok, de mindig figyelemmel kísérem a kis baromságait. Pl. van egy hosszú kaktuszunk, aminek szerte állnak a levelei, na hát az a kedvence. Mindig felül a párkányra és pofozza, rágja utána pedig mellette alszik. 

8. Milyen becenevei vannak?

Lunci, Cica, Luncsíta, Lunella, Lunácska.

 

9. Csatolj róla képet.

luncsita.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr2811929319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása