2016. november 02. 22:52 - Alexaaaa

95 kérdés 95 válasz

1. Jelenleg mi a kedvenc dalod? 

The Last Ten Seconds of Life - The Drip és a ...

2. Most mit hallgatsz? 

Witchery - Nosferatu 

3. Hány éves leszel 3 év múlva?

23

4. Láttál már hullócsillagot?

Igen, pont tegnap! :D

5. Kívántál valamit?

Hát még szép!

6. Teljesült?

Eddig még nem. 

7. Mi volt élteted legjobb pillanata? 

Jelenleg Luna cicám megtalálását tartanám annak. Imádom azt a kis szőrgombócot. Aztán az, amikor sikerült leérettségiznem, pedig azt hittem elcsesztem valamit, de szerencsére nem. 

8. Életed legrosszabb napja?

Az összes olyan balesetem, ami miatt a kórházban kötöttem ki a balesetin! :D

9. Ha lehetne egy kívánságod, akkor mi lenne az?

Luna maradhasson velem örökre! Nagyon megszeretem a kis holdamat. 

10. Mikor van a névnapod? 

03.18

11. Jól tanulsz?

Már szerencsére nem járok suliba, és csak utolsó 2 évemben tanultam úgymond jól. Legjobb matekból, bioszból és töriből voltam.

12. Tudsz pókerezni?

Mindig megtanítanak, de nagyon ritkán játszom, ezért el is felejtem. Ördögi kör ez, kérem szépen! :D

13. Vallásod?

Kezdő sátánista! Neeem, nincs vallásom, bár a szüleim megkereszteltek, de én feleslegesnek tartom. 

14. Szereted a meséket?

Szerintem már kinőttem belőle de a South Park és a Family Guy jöhet.

15. Voltál már kirándulni a tengernél?

Kijutottam az eb-re, nem maradhatott ki a tenger sem. 

16. Van háziállatod?

Kutya, macska, tengerimalac. Van itt minden, ami csak kell!

17. Kivel élsz együtt?

A nővéremmel. A lakótársunk nemrég költözött ki, úgyhogy miénk az egész lakás.

18. Panel vagy családi ház?

Is-is! Mindkettőnek van előnye, de inkább egy családi ház, aminek pici udvara van és nem kell szerencsétlenkedni a kerti dolgokkal. 

19. Hol voltál utoljára?

Bejártam a fél várost, elég sok helyen. 

20. Mit ettél utoljára? 

Fokhagymás bagettet sok sajttal.

21. Ki hívott fel utoljára mobilon?

Anyukám, hogy megtalálta a fél éve keresett póthajam, úgyhogy nyugodtan oda adhatom a tesómnak! :D

22. Horoszkópod?

Megadom mindenkinek a lehetőséget, hogy kitalálja. Aug. 5. Hajrá! :P

23. Mitől félsz?

Pókok, bogarak, sötétség, magasság, betörő.

24. Játszol valamilyen hangszeren?

Gitározni tudok valamennyire, de azért nem vagyok profi. 

25. Nézel valamilyen sorozatot?

Túl sokat, és nincs túl sok kedvem felsorolni, de azért írok párat. Grimm, Pll, Origin Is the New Black. 

26. Édes vagy sós?

Sós! Nyertem a chipsszel egy ropit, ez a 3. alkalom! Ugye, hogy ugye? :D

27. Van saját szobád?

Hát még jó! Szeretem a csendet és a sötétséget alvásnál, a nővérem pedig pont nem. Nem bírnám ki vele! :D

28. Milyen színű a szobád?

Türkiz és lila.

29. Van poszter a faladon? 

A parafatáblámon vannak a dolgaim, szóval konkrétan nincs.

30. Hordasz valamilyen ékszert? 

Előszeretettel hordom a piercingjeimet is, de igen, még szép.

31. Mi a csengőhangod?

Valami alap, ami a telefonomon van. Szívem szerint egy jó kis zúzós dal lenne, de jobb ez így. 

32. Voltál már híresség koncertjén?

Természetesen, ki nem? :D

33. Láttál már szellemeket?

Ha paranormális dolgokról van szó, akkor hozzám kell jönni.

34. Jártál már Amerikában?

Nem és nem is tervezem.

35. Hova jársz szilveszterezni?

Mindig máshova, nincs konkrét hely.

36. Ki a legviccesebb ember, akit ismersz?

Hááááát, ezt passzolom.

37. Tanulsz idegen nyelvet?

Már nem, nem igazán tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé

38. Szeretsz olvasni?

Ez már inkább tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé. Főleg a misztikus történetek a kedvenceim.

39. Van rossz szokásod?

Nagyon makacs tudok lenni! 

40. Háton alszol?

Úgy nem tudok, sosem tudtam. 

41. Ültél már repülőn?

Igen, elsőre furcsa volt, de azért nem rossz.

42. Voltál már kórházban komolyabb baj végett?

Komolyabb dolog miatt szerencsére nem és nem is akarok. Fúj!

43. Mivel szeretnél foglalkozni?

Van egy titkos kis projektem, de egyenlőre még a nullán áll.

44. Nyár vagy tél?

Egyik sem, nagyon nem!

45. Plüssel alszol?

Az ágyamban vannak, de konkrétan nem.

46. Félsz a sötétben?

Ha egyedül vagyok, akkor igen.

47. Van örök ellenséged? 

Nem igazán foglalkozom ilyen dolgokkal.

48. Nyomulós vagy?

Nem igazán.

49. Fent vagy facebookon?

Igen, de annyira nem élvezem.

50. Eltörted már valaha valamidet?

A szívemet, de jó volt a pillanatragasztó! :D

51. Sportolsz?

Táncolok, nem vagyok nagy sport ember. 

52. Szoktál reggelizni?

Meghalok nélküle. Egyszer majdnem elájultam és pont egy üzletben voltam. De rendesek voltak az eladók, még vizet is hoztak nekem.

53. Késtél már suliból/munkából? 

Suliból csak lógtam, nem késtem. Munkából nem szoktam, inkább korábban oda érek.

54. Kedvenc napjaid?

Péntek, szombat. 

55. Kedvenc színed?

Lila, fekete, kék.

56. Kedvenc elfoglaltságod?

Olvasás, zenehallgatás, filmezés.

57. Kedvenc helyed?

Este a tengerpart és imádom a parkokat is.

58. Kedvenc tantárgyad (csak egy)? 

Töriiiiiii!

59. Kedvenc filmed? 

Haunter (2013)

60. Kedvenc kajád?

Kebab, gyros, pizza, csirkés ételek.

61. Kedvenc italod?

Almalé, limonádé, kóla

62. Kedvenc viseleted? 

Fekete minden mennyiségben.

63. Kedvenc youtube videósod?

Inez, Kiss Dóra, Rouge Magazine

64. Videósok, akiket nem szeretsz?

Volt egy lány, akit imádtam, de csalódnom kellett benne és rájöttem, hogy nagyon megjátssza magát. Nevet nem írok, sorry.

65. Zenei stílusod?

Rock és metál, más nem jöhet!

66. Összetartó családod van?

Sajnos nem, pedig tudnám értékelni.

67. Van testvéred?

Egy, de bőven elég.

68. Hány barátod van?

Nem tartok túl sokat, inkább legyen kevesebb.

69. Elmondasz nekik mindent?

Nem igazán, mostanában sokszor antiszoc vagyok.

70. Könnyen jön a bizalom?

Nem jár két szép szemért. :D

71. Van olyan barátod, aki külföldön lakik?

Csak ismerős, még nem nevezném  barátnak.

72. Szeretsz új embereket megismerni?

Változó, de általában igen.

73. Jól kijössz az emberekkel?

Ha nyitottak és nem rosszindulatúak, akkor igen.

74. Voltál már szerelmes? 

Voltam, de inkább rendeltem volna egy pizzát! :D

75. Hajszíned?

Sötét vörös.

76. Rövid vagy hosszú?

Szerencsére hosszú.

77. Szemszíned?

Barnászöld. 

78. Fogszabályzó?

Van, és szerencsére jól is áll.

79. Szemüveges vagy?

Meghalnék! Nagyon irritálja az orrom, nem értem miért de folyamatosan vakarózok tőle.

80. Magasságod?

172 cm

81. Súly?

52 kg

82. Tetoválás?

Nincs, majd talán egyszer lesz,

83. Piercing?

Szerencsére van.

84. Pesszimista vagy optimista?

Kettő között, hangulatfüggő. 

85. Magabiztos vagy félénk?

Próbálok magabiztos lenni.

86. Elégedett vagy magaddal?

Azért lenne min változtatni, de elmegy.

87. Legrosszabb tulajdonságod?

Akaratos és makacs vagyok.

90. Legjobb tulajdonságod?

Állatbarát vagyok, ha találok egyet, biztosan befogadom.

91. Mi számít jobban, a külső vagy a belső? 

Mindkettő számít, de inkább a belső. 

92. Általában milyen a kedved?

Próbálok mindig boldog lenni.

93. Könnyen kijössz az emberekkel?

Nem, nem vagyok hajlandó tolerálni az undorító jellemmel bíró embereket.

94. Könnyen zavarba lehet hozni?

Nem igazán. 

95. Milyen emberekkel jössz ki jól?

Ha van egy kis humorérzéked, szereted az állatokat, nem vagy beképzelt, akkor talán van esélyed. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr8711925687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása