2017. május 25. 12:24 - Alexaaaa

Szem kinyit, hülye gondolkodás off

Legalább is erre szeretnélek kérni titeket. Hagyjuk ezt a jó csaj vagy dumát és társait... Azért ennyi idő alatt f1.jpghallottam már jó pár csajozós szöveget. Sokan közületek azt hiszik, hogy én teljesen hülye vagyok (vagy nem tudom mit hisztek, de így kezeltek) és elég volt belőle! Talán feltűnhetett, hogy én nem az a fajta ember vagyok, aki csak úgy belemegy dolgokba, ugrál össze-vissza kapcsolatokba, tolja a barátság extrákkal dolgot és még sorolhatnám holnapig. Bennem még van annyi, hogyha valami gondom van valakivel, akkor elmondom neki és nem a háta mögött sunnyogok (remélem olvasod te is és magadra veszed). Mert van egy dolog, amitől a legjobban hányok. Mégpedig az, amikor valakivel együtt vagy és kifele kacsintgatsz. De túlságosan ne vedd azért magadra, az emberek nagy részére ez a jellemző. Viszont nem tudom mégis mit gondoltál, ez majd vonzó lesz nekem és rohanok a karjaidba? Utána pedig azt fogom hinni, hogy egy igazi hercegnő vagyok, mert kifogtam egy suttyót? Nevetséges! Ha tényleg annyira kellek, akkor elmondom nagyjából mi is kellene (bár pontosan én sem tudom). Első sorban őszinteség, közös gondolkodás (ez a legfontosabb), tiszta előélet (vagyis normális kapcsolatok, nem ugrálgatás), kitartás (nagyon nehezen adom magam), hasonló érdeklődési körök, és még sorolhatnám. De abban biztos vagyok, hogy ha mindent beleadsz, még akkor sem fogok egyből rábólintani. Most pedig jöhet, hogy mekkora egy köcsög vagyok, pedig nem hinném. Nagyon jól elvagyok egyedül, sőőőőőt. Épp ezért teljesen feleslegesnek tartom, hogy belevágjak egy teljesen bizonytalan dologba, amíg nem is vagyok biztos benne. Vannak számomra fontosabb dolgok, mint más idióta játékaiba részt venni. Bármennyire is fura, de látom ám a szándékokat. Nem kell hozzá túl sok idő, elég 1-2 nap, amikor minden figyelmem csak a tiéd, beszélsz hozzám, vagy csak írsz, de én ezt a figyelmet arra használom, hogy leszűrjek mindent, megismerjelek és átlássak rajtad. Sokatok bánatára van egy ilyen képességem, ami mindig beválik. Ha pedig közelebb kerülsz hozzám, akkor megérzek mindent. De hozok más kategóriás példát...
"Készíthetnéd már a pénzt, mert mindjárt itt lesz a pizza!" - egy perc és itt volt.
Aztán a piát dobós "játékban" is éreztem, hogy az illető a legdurvábbat fogja dobni, ami neki nem lesz olyan jó és azt dobta. 
"Valami nincs rendben, kérlek mondd el!" (pedig semmi jele nem volt) és láss csodát, tényleg volt valami.
Szóval nem éri meg felesleges energiát belefektetnetek a dologba. Itt kérem szépen komoly kritériumok vannak és csak hátsószándék mentes emberek juthatnak a közelembe. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr6512539541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása