2016. november 10. 12:18 - Alexaaaa

Vélemény a zooplus oldalról.

Nemrég szükségem lett volna egy hámra vagy boxra, hogy tudjak a cicámmal közlekedni. Kitettem egy csoportba, b800.jpghátha valaki tudna egyet adni, vagy csak kölcsön mert már nagyon a hónap vége volt, de persze senki sem, mert miért is lenne szerencsém. Egy valaki lett volna, de ő meg visszamondta (velem mindig ez történik) de akkor jött a felmentősereg. Nálam, mint máshol is az ígértekkel már a nemlétező padlás is megtelt, sőt már le is szakadt, de megígérte nekem egy srác, hogyha kap fizut, akkor vesz nekem egyet. Nem hittem el neki, nagyon nem, de mivel külföldön él adtam neki egy enyhe esélyt, hátha ezt az ígéretet már nem kell a padlásra tennem. Meglepetésemre betartotta és választhattam egy boxot, de mivel nem érte el a dolog a minimális vásárlási összeget, ezért még kellett valamit választani, ezért egy szép tálkészletet és egy alátétet választottam. Tényleg a szerelmem lett mind a három termék. A box egy nagyon aranyos zebra csíkos mintájú és külön meglepetés, hogy az egyik b800_2.jpgfelnyitható részben van egy kivehető, picike etető tál. A másik részben pedig belehet nyúlni a cicához, hogy út közben megnyugtathassuk. Az oldalain pedig látható az aranyos cicaminta. Lehet rá akár lakatot is tenni vagy pántot a könnyebb szállítás érdekében. A másik termék ez a gyönyörű alátét. A minta valami eszméletlenül aranyos, amikor megláttam egyből a legnagyobb szerelmem lett. Könnyű tisztítani és a macska garantáltan nem fogja mellé szórni a kaját. A harmadik dolog pedig ez a csodálatos tálkakészlet. Aranyos halacska minta van rajta, a felülete pedig ennek is könnyen tisztítható. Az alja csúszásgátló anyaggal van ellátva, így nem fogja reggelre áttolni a lakás másik végébe! A szállítást végig nyomon lehetett követni. Igaz, mindig később frissültek az események, de ennek ellenére nem kellett aggódnom, hogy nem leszek épp otthon. Dpd futár hozta ki, aminél csak azt furcsálltam, hogy nem kellett aláírnom semmit. b800_1.jpgPersze ez jó dolog is, mert én nagyon utálok aláírni de mi van, ha épp nem is az vagyok, akinek oda kellene adni és ellopom vagy valami? Legalább a nevem megkérdezhette volna de még annyit sem. Oda adta, aztán viszlát. A doboz ki volt párnázva, így megúszta az utat. A box összerakásához rajzos segítség volt, így még én, a legszerencsétlenebb összeszerelő is elboldogult vele. Teljes mértékben meg vagyok elégedve az oldallal és a szállítással is, gyönyörű termékeket kaptam és bátran ajánlom mindenkinek, aki szeretne biztonságosan vásárolni.

http://www.zooplus.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr1611947383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása