2016. december 04. 20:09 - Alexaaaa

Már megint átvertek!

Sziasztok! Páran tudjátok, hogy az egyik tengerimalacnak mennie kell, ezért kitettem egy csoportba, ahol egyből írt az admin, hogy le kell vennie, mert az ő csoportjában élő állatot nem lehet eladni. Halottat igen? Normálisan mondtam neki, hogy oké, ezen tényleg nem volt mit ragozni, de akkor bedobta az érdeklődő kártyát, miszerint neki kell és elviszi. Nagyon megörültem neki, hiszen karácsony előtt egy új otthon tökéletes lenne számára. Meg is 1346162617_2352-110-f.jpgbeszéltem a nővel, megadtam neki a számom és mondta, hogy majd másnap felhív és megbeszéljük. Még másnap is minden rendben ment, és mondta, hogy majd másnap még felhív. Kedden vártam a hívást, de persze semmi, ezért írtam neki üzenetet, mire bocsánatot kért és mondta, hogy másnap eljönnek érte. Vártam másnap a hívását, de nem volt semmi, ezért felhívtam én. Amikor felvette először azt sem tudta ki vagyok, utána persze szintén bocsánatot kért és mondta, hogy elfelejtette, de akkor pénteken el fog jönni érte a férjével. Na már ekkor sejtettem, hogy valami kamu van a dologban, de adtam egy esélyt neki. Eljött a péntek, és nem hívott fel. Dobtam neki egy üzit, utána egyből felhívott és már megint bocsánatot kért, elfelejtette, de majd akkor szombaton itt lesz, "de ha találsz valakit, aki elvinné, akkor nyugodtan add neki." "De azért megyek érte szombaton, számíthatsz rám!" 
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez a két mondtad úgy nem passzol egymáshoz, mint két bénán megrajzolt szemöldök. Úgy érzem én vagyok elcseszve, amiért én ugyanezt nem tenném meg senkivel. Nem egy tiniről van szó, aki azért gondolja meg magát, mert a szüleit csak utána kérdezte meg és nemet mondtak, hanem egy állítólagos érett, felnőtt nőről. Miért érzem úgy, hogy 20 évesen több értelem jutott nekem, mint három másiknak? Miért ennyire nehéz őszintének lenni? Annyit kellett volna csak mondania, hogy meggondolta magát, ne haragudjak. De ehelyett a kamu bocsánat kéréseivel tele rakhattam a padlást, hátha tavasszal kikel belőle valami. Remélem nem lesznek gyerekei, mert ha ilyen nevelést kapnak, akkor még elcseszettebb lesz a világ, pedig ennél jobban már nehezen lehet. Sajnos azóta sem gazdisodott a kis drága, de remélem legközelebb szerencsésebb lesz és nem egy hazug patkány jelentkezik érte. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivgondolatokalexatol.blog.hu/api/trackback/id/tr6612022973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása